PATARIMAI PADĖSIANTYS IŠSIRINKTI LOVĄ

PATARIMAI PADĖSIANTYS IŠSIRINKTI LOVĄ

Sukūrė : -

PATARIMAI PADĖSIANTYS IŠSIRINKTI LOVĄ

Kiekvienam suaugusiam žmogui reikia mažiausia 7-9 valandų miego per naktį. Deja, daugiau nei 30 procentų suaugusiųjų teigia, kad miega mažiau nei 7 valandas. Viena iš miego trūkumo priežasčių nurodoma, netinkamos lovos (miegamojo komplekto) pasirinkimas. Baldų parduotuvėse siūloma daugybė lovų, todėl svarbu žinoti, kaip išsirinkti lovą ir į ką atkreipti dėmesį, kad vėliau nereiktų kankintis naktimis neužmiegant.

 

Apsilankykite bent keliose parduotuvėse

 

Apsilankydami keliose skirtingose baldų parduotuvėse susidarysite bendrą įspūdį apie įvairius lovų stilius, formas ir dizainus. Taip pat bet kurioje iš parduotuvių turėsite progą konsultuotis su specialistais ir išsiaiškinti, kokia lova labiausiai atitiktų Jūsų poreikius.

Ne tik apžiūrėkite lovas, bet jas ir išbandykite!

 

Mes visi esame labai skirtingi, ir kas tinka bei patinka vieniems, nebūtinai tiks ir patiks kitiems. Todėl būtina, prieš įsigyjant lovą ją išbandyti. Rekomenduojama parduotuvėje ant čiužinio atsigulti bent 10 minučių.

 

Poroms lovos čiužinio tinkamumą rekomenduojama išbandyti kartu. Tik taip galėsite įsitikinti, kad lova yra pakankamai didelė ir patogi Jums abiem.

 

Nepagailėkite sau didelės miegojimui skirtos erdvės, kurioje galėtumėte patogiai išsitiesti

 

Šis patarimas yra ypač svarbus tais atvejais, kai Jūsų partneris yra linkęs „okupuoti“ didžiąją dalį tokios erdvės, o Jums tenka glaustis ant jos kraštelio. Esant tokiai situacijai, tikrai verta apsvarstyti įsigyti „karališko“ dydžio lovą.

 

Net jei miegate vienas, tai nereiškia, kad privalote pirkti viengulę lovą. Juk visiems patinka jaustis patogiai ir negalvoti, ar persivertus ant kito šono neiškrisite iš jos. Todėl pamąstykite apie  galimybę įsigyti didesnę arba net dvigulę lovą.

 

Čiužinys turi idealiai tikti rėmui

 

Čiužinys yra viena svarbiausių lovos dalių, kuri miego kokybei, patogumui daro didžiulė įtaką. Jeigu įmanoma, šį rėmą pirkite kartu su čiužiniu.

 

Jei turite problemų su nugara, atsižvelkite į gydytojo rekomendacijas

 

Nugaros skausmas kamuoja daugelį žmonių. Dėl šios priežasties jie patiria nuolatinius miego sutrikimus. Pasirinkę tinkamo kietumo čiužinį galite sumažinti skausmus naktį, dėl ko dieną jausitės kur kas labiau pailsėję. Pasikonsultuokite su gydytoju dėl rekomenduojamo čiužinio medžiagiškumo, storumo, tvirtumo parametrų.

 

Tinkamas lovų pasirinkimas yra svarbus žingsnis miego kokybės gerinimo link. Gerai pailsėjęs žmogus jaučiasi laimingesnis ir neabejotinai būna sveikesnis.